fbpx

Identyfikacja wizualna – na co warto zwrócić uwagę?

5 lutego 2021
Kamil

Jeśli chcesz, aby Twoja firma budowała wizerunek eksperta, a jej oferta była jeszcze bardziej atrakcyjna dla odbiorcy, zadbaj o identyfikację wizualną swojego przedsiębiorstwa. Spójna reklama, wizytówka, logo graficzne, a nawet tematyczne i dopasowane do wizerunku ulotki, sprawią, że odbiorcy będą traktowali Cię jako profesjonalistę i chętniej korzystali z Twoich usług. Zachęcamy do kontaktu z nami, zajmujemy się wykonywaniem zindywidualizowanych identyfikacji dla marek, z chęcią Ci pomożemy. Nasze biuro znajduje się w Wadowicach.

 

Co składa się na spójny wizerunek firmy?

 

Nie da się ukryć, że nowoczesne projekty graficzne wykonywane przez nas dla przedsiębiorstw sprawiają, że są one rozpoznawalne na tle konkurencji. Na spójny wizerunek składa się kilka elementów, o które warto zadbać. A są nimi, m.in.:

 

 

Projektując którykolwiek z nich, dobrze jest zachować pewną powtarzalność. Najczęściej są to dominujące kolory lub motywy, z jakimi kojarzona jest później firma. Jeśli nie masz jednej lub dwóch barw, których zawsze używasz, podczas tworzenia projektów lub Twojej firmie brakuje takiej personalizacji, czas to zmienić. Z chęcią wykonamy dla Ciebie identyfikację i na podstawie wspólnej rozmowy, dobierzemy określone odcienie, które idealnie oddadzą charakter Twojej marki.

 

 

 

 

Projektowanie graficzne identyfikacji w Wadowicach

 

Wykonywanie określonej strategii wizualizacji graficznej dla marki jest dość zaawansowanym rodzajem pracy. Każdy projekt, produkt, dokument, wizytówka, ulotka itp., zawierające charakterystyczny dla danego przedsiębiorstwa znak wodny, muszą zostać osobno zaprojektowane. Przede wszystkim należy zachować przy tym spójność identyfikacyjną, a także wykazać się kreatywnością.

 

Pamiętaj, że na wizerunek marki wpływa też reklama. Dobrze, gdy będzie ona dopasowana do projektu wizualnego brandingu przedsiębiorstwa, jak również nie będzie odbiegała od tematu Twojej oferty. To właśnie prezentowanie produktów w określony, charakterystyczny sposób wpływa na budowanie silnej i przemyślanej identyfikacji firmy. W tym wypadku możesz postawić na, np. humorystyczny copywriting lub zdecydować się na określony motyw przewodni, który zawsze będzie pojawiał się w Twojej reklamie.

 

Jakie zalety płyną z wykorzystania spójnej identyfikacji wizualnej?

 

Główną zaletą takiej identyfikacji wizualnej jest to, że Twoja firma staje się poważniejszym i bardziej zaangażowanym przedsiębiorstwem w oczach potencjalnych klientów. Oczywiście komunikując się poprzez social media, możesz tworzyć reklamy, zachowując żartobliwy ton i angażować swoich odbiorców. Dzięki spójności Twoja marka robi o wiele lepsze wrażenie, a także dużo szybciej staje się rozpoznawalna.

 

Jeśli zlecisz wykonanie ulotek, wizytówek, reklam czy innych form wizualizacji graficznych jednej agencji reklamowej, która zadba o to, by każdy szczegół był dopasowany, oszczędzasz pieniądze. Zapraszamy serdecznie wszystkie osoby zainteresowane współpracą! Dbamy o to, by zapewnić jednorodność w identyfikacji danej marki. Przygotowujemy strategię, logo, dobieramy odpowiednie kolory.

 

Nasza siedziba znajduje się w Wadowicach, współpracujemy jednak z osobami z całej Małopolski.